۳ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۰

امام جمعه آرادان:

دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان هراس دارند

دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان هراس دارند

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان می ترسند، گفت: هتک حرمت های صورت گرفته به مقدسات مسلمانان موجب آگاهی بیشتر درباره اسلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا صبح سه شنبه در جمع نوجوانان و جوانان هیئتی و عزاداران شهرستان آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن و دشمنان امام حسین (ع) این روزها حال بدی دارند، تاکید کرد: بدخواهان نظام مقدس اسلامی از گسترش روز افزون اسلام در جهان می‌ترسند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز می‌داند که انتشار پیام‌های قرآن کریم مخصوصاً پیام ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان چقدر اشاعه پیدا کرده و به شدت دچار ترس و وحشت شده است، گفت: به این دلایل است که دشمنان به صورت جنون آمیز دست به هتک حرمت قرآن کریم زدند.

امام جمعه آرادان ادامه داد: قطعاً این توطئه خباثت آمیزشان، موجب آگاهی بیشتر آزادگان جهان و روی آوردن بیشتر جوانان و دانشجویان کشورهای غربی به قرآن مجید و مکتب نورانی و سعادت آفرین اسلام خواهد شد.

شریفی نیا با بیان اینکه در دست گرفتن و بر سر نهادن قرآن کریم توسط نوجوانان در مراسم نورانی ایام محرم یک پیام به دشمنان است، گفت: شما نوجوانان با بصیرت و آگاه، با این کار هوشمندانه به دشمنان حقیر این مکتب نورانی اعلام کردند که ما سربازان امام حسین (ع) هستیم و از قرآن کریم و اهل بیت (ع) جدا نمی‌شویم.

به گزارش مهر، نوجوانان حاضر در این مراسم هر کدام یک قرآن در دست داشتند.

کد خبر 5845850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha